Bjørn rett utenfor døra

Som overskrifta sier har vi sett bjørnen igjen. I dag tidlig når jeg skulle ut et nødvendig ærend hørte jeg prusting og snøfting når jeg kom ut. Akkurat mot der jeg hørte lyden har vi en slags levegg så jeg kunne ikke se hva det var. Jeg gikk derfor inn igjen for å kikke ut gjennom vinduet, og ganske riktig der var det en svartbjørn! Om jeg var litt trøtt når jeg gikk ut,  må jeg vel si at jeg  brått  var lys våken… Jeg vekket Arild og sammen gikk vi ut for å se nærmere på bjørnen, den tuslet videre i ytterkant av campen, gikk over gangbrua til doene og foran garasjen før den forsvant bak noen uthus. Der kunne vi høre den romstere og rote rundt. Vi nærmet oss forsiktig, men den fikk nok ferten av oss for plutselig stakk den til skogs. Litt av en start på dagen:-)

Svartbjørn på morgenvisitt

Krysser gangbrua til doen

 

 

 

Legg igjen en kommentar

