Endelig framme

I dag var det selveste avreisedagen inn til bushen, må tilstå at sommerfuglene var litt ekstra urolige på morgenen. Solen skinte fra skyfri himmel så heldigere med været kunne vi ikke ha vært. Vi hadde kjørt det meste av baggasjen til flyplassen i går så det var relativt fort gjort å pakke det siste. Avreise fra hotellet var 11 og så dro det første flyet ved 12-tiden og de andre to et par timer etterpå. 

Gutta ved flyet som fraktet oss inn til campen

Gutta i flyet, som dere ser var det med en del bagasje

Turen gikk fint selv om det var en del turbulens, utsikten var upåklagelig. Landskapet er flatt, preget av mye myr og skog. Vi fikk en liten runde over campen og flystripa før vi gikk inn for landing, litt gøy å se det fra luften også. 

På vei til campen:-)

 

Campen sett fra flyet

På flystripa ble vi møtt av Debbie, som eier campen, en hyggelig og imøtekommende dame. Hun ønsket oss velkommen og kjørte oss ned til campen, bilen var faktisk gassdrevet, veien var et eneste stort gjørmehull, men vi kom oss greit fram. Her er det fint med en del trær som tar av for vind og fin utsikt til sjøen, vi har innstallert oss i hytte 4.

Hyttte 4

Etter middag og oppdagelsesferd var det tid for fiske. Anders har mast om å fiske siden vi kom til Canada, og endelig ble det:-) Han tok noen kast fra brygga, og jammen fikk han en walley (gjørs). Unødig å si at han var meget fornøyd. Putret oss en tur med båt også for å fiske mer, ble 3 gjedder på Eirik og 1 på Anders så kanskje det blir fiskemiddag i morgen:-)

En stolt gutt med sin første walley

26 responses to “Endelig framme

  1. Åhh… det er så morsomt å følge dere Ellen!
    Fortsett slik og tiden til du kommer tilbake vil gå kjempe fort 😉 hehe…
    ei lita trøst for meg som savner deg på Medisin 2 😉
    Kos dere masse, og pass på hverandre :p

    Ida

  2. Hallo
    Så fint at dere har blogg også, skal bli artig å følge med. Mange fine bilda, æ får nesten «hjemlengsel». Dere valgte vel hytte 4 pga. det fine gulvet, tenker jeg… Nå var vi ikke akkurat forberedt på at det skulle komme en snekker dit, etter oss 🙂 Kos dere masse, alle sammen… Dere kommer til å få det kjempefint, hils til alle…

    • Helt klart golvet som fristet ja:-) Har ikke hørt noen kommentarer fra snekkern om golvet, så da er det nok bra:-) Tror vi kommer til å få det fint her:-) Hils:-)

  3. Saa spennende det blir aa foelge dere! Vi var paa Tapawingo for noen aar siden, og det er fortsatt noe av det fineste vi noen gang har opplevd. Hils S&D fra oss, og nyt hver eneste dag! Hilsen jordomseiler Nina, som ogsaa er soesteren til Tor, som var der ifjor.

  4. Terje,Thea og Sigve

    Hei,ser nå at dere har kommet dere frem til bushen. Vi sitter her og ser på bilder,og det ser da trivelig ut så langt.
    Hilser så masse ifra alle her,skal komme meg på skype ettervert.

  5. Hei Anders.
    Så spennende å lese om hva du har gjort og opplevd. Vi kan tenke oss at du stor koser deg ute i naturen. Så flott at du fikk fisk på første kast. Vi savner deg alle sammen. Gleder oss til å lese videre på bloggen deres.
    Hils alle bjørnene fra oss.
    Klemmer fra alle i 3b.

  6. hei anders
    håper du får en fin dag jeg har hatt det fint på skolen i dag
    jeg kan ikke skrive til deg på søndag da skal jeg på bursdag til henrik
    hils bjørnene fra oss
    hilsen erik

  7. den svart bjørnen så farlig ut
    hilsen erik

  8. oi du fikk jamen en stor fisk
    hilsen erik

  9. HEI ANDERS
    DETTE BURDE DU GJØRE GÅ INN PÅ KLASSEWIKI

  10. det ser gøy ut å base i snøen
    hilsen erik pål monica og emilie

  11. det så trangt ut i flyet
    hilsen erik

    • hei Erik. nå har jeg fått mye fisk. Jeg har det fint. Fisker nesten hele dagen. Her er det fint vær. Skal ut og hente ved i skogen nå.Jeg har fått styre motorbåten. Hilsen Anders

  12. hva slaks fisk da
    hilsen erik

  13. jeg kom akurat hjem fra marten
    hilsen erik

  14. EMILIE ER SLEM IKKE SANT
    ANDERS
    HILSEN ERIK

  15. Akkurat nå så jeg de fine bjørnene.

  16. hei anders
    JEG SKAL PÅ BURSDAG KL.16 30 TIL KL. 19 00
    HILSEN ERIK

  17. syns du ikke jeg har skrivd litt eller altfor mye anders kl.17.30skal fåresten jeg på speideren vi skulle lære om blomster og planter på speideren i dag så jeg kan ikke skrive til deg da anders.
    hilsen erik og du vet

  18. hei anders
    vi kan sikkert skrive ett kort til deg hilsen erik og monica og junior

  19. i natt ble jeg kvalm
    hilsen erik

  20. hei anders har du hatt det gøy i canada.
    hilsen erik

Legg igjen en kommentar

